Handelsbetingelser

Betaling

Unisound modtager betaling med MobilePay, Dankort/VISA-Dankort og kontooverførsel. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Unisound krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Der kan forekomme prisfejl på siden og en ordrebekræftelse er ikke et bindende tilbud, hvis der er fejl i prisen vil du blive kontaktet inden afsendelse af din ordre.

Levering

Unisound afsender ordren inden for 2-3 hverdage. Ofte vil varen kunne modtages dagen efter bestilling (ved bestilling inden klokken 12:00), med mindre vi er udenbys.

Prisen til pakkeshop er 49,-
Prisen for en privat pakke  er 69,-

Unisound sørger for levering med GLS , DAO eller Post Danmark til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at GLS og Post Danmark overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos GLS eller Post Danmark, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Post Danmarks kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. Unisound kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS eller Post Danmark.

Reklamationsret

Unisound yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Unisound indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering.

Reklamation og varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Unisound
Ildervej 23
8410 Rønde

Varereturnering foregår direkte til denne adresse på købers regning (ikke pakkeshop) – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv. Bemærk at du selv skal betale for omkostninger til forsendelsen også af modtaget pakke.

 

Ved køb i Butikken

Butikken på Djursland er åben efter aftale.Ved køb af instrumenter under 1.000,- tillægges der en pris på 200,- pr. halve , der dækker udgifter til  vejledning .

Fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb inden 14 dage, skal du blot returnere varen i  samme stand og mængde som du modtog den.  Når varen er modtaget retur og godkendt sendes en tilgodeseddel på beløbet for varen. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. Bemærk musik Cd’er, byttes kun hvis plastfoliering ikke er åbnet eller brudt.

 

Workshops

Ved tilmelding til workshops, indbetales den fulde pris, hvoraf  unisound kan hæve depositum* fra det fulde beløb. Resten af kursusgebyret hæves først ca. en uge inden kursusstart.
(*Workshop: 1.375,- hæves 500 i depositum – Workshop: 3.275,- hæves 1000,- i depositum – Workshop: 4.275,- hæves 1500 i depositum)

Indtil 31 dage førs kursusstart, kan du aflyse kurset mod betaling af depositum gældende for den specifikke workshop du har tilmeldt dig.
Fra 30 dage og indtil kursus start, er din tilmelding bindende, men du er velkommen til at overdrage din plads til en anden mod et ekstra tillæg på 200,-. Hvis du overdrager din plads til en anden, er det først gældende når du har sendt en mail til Jane Winther på mail: jw@unisound.dk eller sms på mobil: 24454550 – med deltagerens fulde navn, mailadresse og mobilnummer.

Ved aflysning af workshop, refunderes din fulde indbetaling til din konto ( også ved nedlukninger grundet Covid m.m.)

Kontakt evt. dit forsikringsselskab for information om du er dækket i forbindelse med sygdom.